Här kan du som kund hitta de villkor som gäller vid exempelvis avbokning eller specifika avgifter/ ersättningar.

Avbokning:

Avbokning måste ske 24 h innan bokad tid. Om avbokning sker med kortare varsel tar vi ut en avgift på 300:-, det är för att vi tappar mycket tid som är planerad.

För tjänsten ”Hemstädning- finstäd” som är en återkommande städtjänst gäller 1 månads uppsägningstid, ingen bindningstid.

Försäkringar:

Vi är försäkrade via Länsförsäkringar Jämtland. Det betyder att vi har försäkring som täcker eventuella skador som kan uppkomma när vi städar ute hos kunder.

Resor/ milersättning:

För resor till och från uppdrag tar vi ut en ersättning på 36:- / milen.

Övriga avgifter:

Vid tjänsten ”Stugöversyn” gäller särskilda villkor i det fall det visar sig att stugan är lämnad helt ostädad och i dåligt skick. Om du som ägare av bostaden önskar städning tillkommer normal städtaxa på 225:- / h samt en hanteringsavgift på 1000:- (på grund av oförutsett arbete som kan kräva att vi måste planera om andra städuppdrag).

Städstugan tar inte ut inställelseavgifter.